За нас

  • Map2.png
    Httpool с нов мажоритарен собственик след сделка с IMS Internet Media Services
    Сделката ще създаде една от най-големите дигитални маркетингови и рекламни компании в световен мащаб.

    Маями – 6 юли 2017 г.

    IMS Internet Media Services (IMS), дъщерна компания на Sony Networks Television и водеща компания за дигитална комуникация в Латинска Америка, обяви придобиването на мажоритарен дял в международната компания за дигитална реклама Httpool с присъствие в DACH, Централна и Източна Европа и Азия.

    Сделката подлежи на одобрение от регулаторните органи, като ще създаде една от най-големите дигитални маркетингови и рекламни компании в световен мащаб. IMS и Httpool работят с над 6000 медийни агенции и марки и изключително представляват Twitter, LinkedIn, Spotify и над 5000 глобални и местни издатели в 30 страни в Латинска Америка, Централна и Източна Европа, Азия и Океания.

    Прочети повече
  • BG_Twitter_ad_sales2017h3.png
    Партньорството с Twitter се разраства
    Httpool поема още Полша и Индия

    Като резултат от доброто сътрудничество между Httpool и Twitter, компанията поема отговорността за развитието на още два пазара.

    От първи юли Httpool е официалният партньор за реклама в Twitter за Полша, а в Индия Twitter става част от портфолиото на Httpool от септември 2017.

    Прочети повече
  • LinkedIN.png
    Httpool партнира на LinkedIn за България и 16 пазара за Централна и Източна Европа

    Httpool има удоволствието да обяви изключителното партньорство в областта на продажбите с LinkedIn в 17 страни Централна и Източна Европа, включително Русия, Гърция, Унгария, Словения, Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Чехия, Словакия, Македония, Румъния, Сърбия, Словения, Албания, Украйна, Латвия, Естония и Литва.

    Прочети повече
  • bulg1.jpg
    Международните награди за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards ще се проведат за първи път в България

    IAB MIXX Awards са награди за интерактивен маркетинг и са се превърнали в еталон за постижение в дигиталния свят. Победителитe вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша. Те са приети не само като показател номер едно в света за най-добрите кампании, а като състезание за цялата дигитална индустрия.

    Победителите от българското издание на наградите ще участват безплатно в европейското и световно издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и Europe.

    Прочети повече