Рекламодатели

Устройства

Настъпи времето на multiscreen и multitasking.

До 2017 потребителите на Интернет ще бъдат 3.6 милиарда, а половината от Интернет трафика ще бъде от мобилни устройства.

Интернет промени начина, по който потребителите общуват, учат, забавляват се и взимат решение за покупка. Потребителите използват множество устройства едновременно, непрекъснато публикуват във Facebook, гледат на телевизия на мобилни устройства, изпращат въпроси чрез Twitter и закупуват стоки чрез сканиране на QR кодове на плакати в метрото. Поради сливането на медийните канали и използването на различни устройства от потребителите се налага адаптиране на рекламните стратегии.

Мобилните устройства са един от основните двигатели на ускорен растеж надигиталното медийно потребление. Смартфоните и таблетите са удобни, лесни за използване и все по-достъпни, като по този начин осигуряват достъп до ангажирани потребители навсякъде и по всяко време.

  • Ползи от едновременно рекламиране в различни устройства: изпозването на сходни реклами за настолни и мобилни устройства осигурява ефективност и по-висока разпознаваемост на марката, както и по-висока честота на покритие и съгласуваност на рекламното послание.
  • Таргетиране: освен възможностите за тарегтиране, които се предлагат за настолни устройства, мобилната реклама позволява хипер-локално таргетиране, на ниво град, квартал или улица, улеснявайки показването на реклами на потребителите в близост до конкретни местоположения или магазини.
  • Рекламен инвентар в мобилни устройства: рекламите се доставят в глобални и локални мобилни приложения или уебстраници през различни канали - Дисплей, Видео, Engagement, социален или SEM.

 

Httpool_multiscreen and multitasking.png