Рекламодатели

Таргетиране

Защо да губите рекламни импресии за интернет потребители, които не са от вашата целева аудитория?

Таргетирането представлява едно от основните предимства на дигиталната реклама.

Прецизното таргетиране е от съществено значение, особено когато целевите групи са тесни. Поведенчески, демографски, ретаргетиране или други опции за таргетиране гарантират, че почти 100% от рекламните импресии се показват на избраната целева аудитория.

 Изберете опции за таргетиране

ТАРГЕТИРАНЕ ПО КАТЕГОРИИ

Открийте вашата аудитория въз основа на нейните интереси.

Httpool разделя и категоризира локални и глобални уебсайтове на съответни категории, които дават възможност на рекламодателите да доставят рекламни послания до правилната аудитория.

Категориите включват: автомобили, бизнес и финанси, забавления, lifestyle, новини и информация, спорт, технологии и пътувания. За специфични подкатегории, моля свържете се с най-близкия офис на Httpool.

 

Category.png

КОНТЕКСТУАЛНО ТАРГЕТИРАНЕ

Увеличете релевантността на рекламите си с контекстуално таргетиране.

Потребителите изследват съдържанието на множество сайтове, форуми и дори социални мрежи когато обмислят закупуването на даден продукт или използването на дадена услуга. Httpool може да насочи рекламите Ви до съдържание или ключови думи, свързани с вашите продукти или услуги.

BG_contextual-targeting.jpg

ГЕО ТАРГЕТИРАНЕ

Локален ли е вашият бизнес или представен в различни локации?

Използването на гео таргетиране показва реклами на потребителите само в целевите местоположения.

BG_geotargeting.jpg

ПОВЕДЕНЧЕСКО ТАРГЕТИРАНЕ

Достигнете само интернет потребители на определена възраст или пол!

Поведенческото таргетиране позволява показване на реклами въз основа на демографските данни на потребителите, интереси и навици на използване, без значение от местоположението им в Интернет.

BG_behavioral-targeting.jpg

РЕТАРГЕТИРАНЕ

Ако посетител на вашия сайт не е закупил нищо след първото си посещение, поканете го отново!

Ретаргетирането е много ефективен начин за реклама. То дава възможност за сервиране на реклами на потребителите в Интернет, които вече са прегледали вашия сайт, но не са направили покупка. Това дава възможност на рекламодателите да увеличат шансовете си за осъществяване на продажба.

BG_retargeting.jpg